неділю, 31 травня 2015 р.

Я просто закохалася в цей штампик....

Я до тебе схилюсь,і волосся торкнуся легенько,я загляну у очі - і погляд у них свій втоплю.Я торкнусь твоїх уст - і заб"ється у грудях серденько,і почую як ти прошепочеш тихенько : Люблю...









Які ж прекрасні ці слова..хочеться перечитувати їх знову і  знову...
Я закохалась в цей штампик як тільки його побачила в магазинчику Lesia Zgharda  - http://lesiazgharda.tatet.ua
тому мені хотілось використати цей штампик не просто як фоновий а як і центральний )

 З цією листівочкою візьму  участь в

Завдання травня “Штампи TM Lesia Zgharda” / May Challenge “Stamps by TM Lesia Zgharda”


2 коментарі:

  1. Дуже гарна листівка! І штампик справді такий особливий. Дякуємо за участь у завданні TM Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Вам за похвалу і за натхнення !!! Читаючи приємні слова від майста -розумієш що ти на правильному шляху і це надихає вчитись і прагнути вдосконалення.

    ВідповістиВидалити