четвер, 8 жовтня 2015 р.

ООООЙЙЙЙЙ забула похвалитись !!! ))))))

Я в ТОП - 5 в   Art Club UA   по завданню 

"3-в-рядок" - Крафт настрій! - це мій перший топ -тому я довольна ,як слоник - просто словами не передати!!!!


Це одне з тих відчуттів ,які не передати словами.... дещо розкажу вам ..
Я не вмію малювати )))тай шити (і ще багато чого не вмію,але зараз не про те )) -  мене це якось ніколи не турбувало - ну ж  не всім художниками бути ))Я  навіть ніколи і не пробувала себе в малюванні толком, але ....але життя змінилось ))
І зараз, чим більше я вливаюсь в цей магічний світ скрапбукінгу - тим більше я відкриваю нового для себе і саме головне - в собі....
Запитаєте -чого магічний ?
Вчора,коли мої хлопці вже позасинали ,я сіла за свій столик,відкрила перед собою  палітру фарб ,взяла в руки пензлик і ...
      і відчула  себе маленькою щасливою дівчинкою ))) - ну хіба це не магія ? ))))
    а малювала всього навсього дощечки в стилі Прованс )) скоро покажу вам ,що в мене получилось )))

Немає коментарів:

Дописати коментар