середу, 18 листопада 2015 р.

Хіба можна творити без чіпборду - це питання риторичне ))

А була -не була )) І я спробую подати заявочку в ДК ScrapBox! 
Я дуже люблю чіпики ,вважаю що вони чудове доповнення любої роботи в любому стилі!! 
Трішки про себе - мене звати Світлана,мені скоро 31 ,я дружина  і мама чудового малюка Давида.
Скрап увійшов в моє життя в березні цього року -дякуючи тернопільським майстриням ,які робили посиденьки і виготовляли листівки для діток в дитячі будинки та будинки інтернати.
Мені так хотілось долучитись до цієї справи - що я почала активно переглядати і вивчати  МК ,і навіть не помітила як влюбилась в скрап ))) і тепер жити без нього не можу ))
 ну ...а тепер роботи )
 Гарного вам перегляду! )

1. це мій перший мінік про Італію,ми прожили з чоловіком там 7 років -незабутніх років - я дуже люблю цю неймовірно красиву країну ...
більше фото тут 



2. це блокнотик для юної письменниці,яка дуже любить Францію і стиль прованс
детальніше  тут 






3.На річницю одруження , на пам"ять моїм рідненьким -щоб вони ніколи не забували ,що найголовніше в життя - це сім"я!!!
більше фото тут



4.Перша святкова листівочка в цьому році )))
детальки зблизька ось тут






5 . І перший новорічний альбомчик ))) аааа ,яке ж воно класне пердчуття свята ))
більше фоточок тут 
а завтра буду прбувати зняти відео огляд ))надіюсь все получиться ))





ну от якось так ))



Немає коментарів:

Дописати коментар