суботу, 18 березня 2017 р.

Альбомчик "Sweet Girl"

Всім привіт ))
Сьогодні покажу вам мій вже дуже весняний мінік )))
Який я робила для 3-го етапу чудового СП "Lovely Mini".
   Він з яскравої дівчачої колекції Sweet Girls , розміром 12на18 см. і в ньому море різноманітних кишеньок.





 З права є місце на велике фото, а з ліва кишеньки, які можуть бути, як для фоточок так і для різних записочок)



  І ще одна кишенька на велике фото )))


  А далі дуже багато кишеньок,для фото меншого розміру.  

 Мені дуже сподобався такий розмір кишеньок, вони не малі і гарно тримають фото, та, водночас, не закривають його повністю, і на них дуже класно розмістився декор з висічок ))) 



Вони створили просто неймовірно квіткову атмосферу в середині мого мініка)






Ось таке маленьке, квітуче чудо в мене))
Натхнення вам)
Па-па.

Немає коментарів:

Дописати коментар