середу, 23 вересня 2015 р.

Перший урок в СкрапАкадемії і як це було ))))

Дівчатка всім привіт )) Недавно закінчився другий урок в Скрап академії https://vk.com/scrap_academy_online -але све по порядку - сподіваюсь я тк буду встигати ))))  
Дуже хочу розказати про те як пройшов ПЕРШИЙ урочок ))) Це було неймовірно !!! Скажу чесно - прочитавши список необхідних матеріалів - я готувалась для того щоб сидіти ,дивитись і нотувати ))) - але точно не брати участь - бо як виявилось в мене не було ні необхідних ...та взагалі ніяких ні карточок ,ні тежиків ((( і навіть бумаги двосторонньої в необхідних тонах -адже альбомчик мав бути стриманим ,в світлих тонах - але вже в процесі - а процес цей тривав не мало не багато з 19.00 до майже 24 .00 )))) -я зрозуміла що маю ідею ,маю натхнення ...і вже ніщо не зможе мене зупинити )))))
 Вчора був МК Лени Марченко по мініку - і він був нереально крутий (готуйтесь -думаю ви будете читати такі слова щодо кожного уроку на якому я побуваю )))) Окрім основ,було стільки цікавих деталей ,елементів - я взнала дуже багато для себе ! 
Але і це ще не все ...
Боже,дівчатка вчора в прямому ефірі - в перший день вебінару - Я ВИГРАЛА ПОДАРУНОК!!!!! ТАК ТАК -САМА НЕ ВІРЮ,мені аж руки трусились,бо були проблеми зі звязком і мене кожного разу щоб добавити комент питало код підтвердження - але щастячко таки зупинилось на мені - і я безмежно вдячна за це всім!!!!

P.S. Який подаруночок я виграла розкажу -як тільки сама взнаю ))) і скоро покажу вам свій ПЕРШИЙ МІНІК ))))
Все па-па ))))

Немає коментарів:

Дописати коментар