вівторок, 16 лютого 2016 р.

Нова коробулічка )))

Привіт.
Щось давно я тут не писала...
я трохи прихворіла і половинка моя теж ,.. слава Богу малюк здоровий і якийсь чудовий дядько придумав антибіотики-так що все буде ок )))
а тепер покажу вам мою нову коробулічу (але я вже люблю їх робити ))))) яку я зробила для коханого на день Св.Велентина і яку публікували в блозі українського виробника чудових штампів Сherrylana designs ,де я мала честь бути запрошеним дизайнером )))


























добавлю свої роботи в галерею лютого Фабрики декору 
використала їх чудовий штампик

а також в галерею "ScrapMir"
так як коробочку декорувала чудовою бумажкою з колекції Любов



а також в галерею Вензелика бо використала їх чіпики ))


всім па-па )

2 коментарі:

  1. многодетальная, текстурная и по-настоящему лесная работа! Спасибо, что показали ее в галереи февраля Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити