вівторок, 2 лютого 2016 р.

Весняне натхнення і мої перші важливі кроки ))))

Насправді за цей місяць  назбиралось так багато новин що я навіть не знала з  чого почати -бо всі новини дуже класні )))

а це доречі мої перші цьогорічні квіточки....розцвіли ))) Як вам ?? ))


А тепер буду розказувати самі важливі і класні новини які стосуються моєї творчості )))
Новий рік і місяць січень приніс мені багато сюрпризів ...несподіваних якщо чесно ...але таких безмежно радісних ))😃
😇Мій зимовий фотобоксик ,який поїхав в подаруночок до Наталі зайняв місце в ТОПі по результатах завдання Мішок подарунків від Фабрики декору 

😇Мій теплий альбомчик переміг в завданні №7 "Теплі вечора" від cherrylana designs ,а Різдвяний шедоубокс зайняв місце в ТОП-3

😇Моя коробулічка для сережок пермогла в галереї натхнення грудня від SCRAPEGO

😇І зновуж мій шедоубокс попав в ТОП-5
по результатам завдання №31 "Казкові свята" від Скрап-студії "З любов'ю

РЕЗУЛЬТАТ - я отримала купку подаруночків ,а саме головне і таке важливе та хвилююче вперше і аже 4 рази стала Запрошеним Дизайнером на завдання🙀🙀🙀🙀🙀!
Ці емоції не можливо передати словами .

❤❤❤❤❤ а ось і фото подаруночків 
Останній подаруночок отримала буквально пару годин тому - так що прийшлось монтувати два фото в одне😆😜
А деякі матеріальчики я вже і використала 😇





Одним словом -це круто і дуже хвилююче.
Мої емоції радості мінялись з переживанням - щоб я зробила достойні роботи в ролі ЗД і не підвела ...




Немає коментарів:

Дописати коментар