суботу, 29 квітня 2017 р.

Набір в ДК Креативність!

Привіт.
Ох, як же швидко біжить час ....
Просто неймовірно, пів року промайнуло, як один день.
Насамперед хочеться сказати - ДЯКУЮ! Дякую Креативність,чудовий магазинчик, моя перша ДК - для мене це щось дуже особливе, те що я ніколи не забуду! Люди, яких я завжди пам"ятатиму і казатиму,я творила з ними в своїй першій ДК. Дівчата, дякую вам за це!
 
І так, я хочу ще!! )))) Тому і пишу цю заявочку в ДК Креативність))) 
Покажу вам декілька останніх робіт .
Зимовий мінік, детальки ТУТ



Лавандовий альбомчик, детальки ТУТ



І декілька робіт,які я робила для нашої ДК
Альбомчик для Камілли, детальки ТУТ



Великодня листівка, більше фото ТУТ


Поп-ап листівка для принцеси, більше фото ТУТ


Хочеться показати, ще багато. Але в правилах пише максимум 5 робіт )) Тому зупинюсь )
Зараз я знаходжусь ще в двох ДК - ScrapMir  та  Island of craft, але це не завадить мені творити для Креативності !Я люблю скрап і люблю створювати красиві речі.
А ще залишу вам ссилочку на свій
там ви можете переглянути багато моїх відео, обзорів альбомчиків, ДК посилочок та МК  ))
Дякую, що читали та дивились мене.
Натхнення всім і добра!
Па-па)



Немає коментарів:

Дописати коментар