пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Альбомчик "Magic winter"

Привіт )

Ну от я знов наздоганяю, купу пропущеного часу і не опублікованих робіт ))Сьогодні покажу вам мінік, який я робила для  4-й етапу СП "Lovely Mini" від ScrapMir. Так - так знову зимова робота ))))

Та, що зробиш ця зима, була якоюсь особливою, сповненою неймовірних сюрпризів, нових досягнень, і просто чудових митей. Так приємно було переглядати фото і згадувати пережиті емоції.


Розмір мого мініка 18на12 см. і він з чудової зимової колекції "Rustic Winter". Дякуючи їй,  та улюбленим фішкам, чіпборду і  висічкам, мій альбомчик вийшов дуже атмосферний.






Ну, що відкриваємо? ))) 

Кожна сторінка - це щей кишенька, для додаткових фото.





Більше детальок дивіться у відео)))



Сподіваюсь вам сподобалось )) Дякую, що читали та дивились мене.
Папа)

Немає коментарів:

Дописати коментар