неділю, 27 грудня 2015 р.

Цукерка від Лени Моргун + вазочка зроблена по її МК ))

Хвалюся вазочкою ))
Зробила її спеціально для себе,спеціально для цього посту ,спеціально,щоб подякувати Лені !
Подякувати за її творчість ,за ті висоти які вона досягла і тим самим надихає нас досягати їх, за те що вчить нас з простих речей створювати неймовірну красу!!
Дякую тобі Леночка!!!




ось МК Лени по якому робила))

 
Щодо улюблених брендів і матеріалів )) Про бренди мені важко ще говорити ,бо  я в скрапі не так давно ,і коли вчишся то намагаєшся для експерементів не використовувати дорогі матеріали,але маю в запасі пару наборчиків бумажки Glitz,  BoBunny  і Echo Park - то найбільше мені подобається саме Echo Park - і дитячі колекції і цьогорічна осіння просто неймовірно класна. )) А також дуже люблю наш різний папірчик від ТМ "ScrapMir" .А решта полочки забиті чіпикати від Вензелика і скрап-студії З Любов"ю , штампиками також скрап-студії З Любов"ю і cherrylana designs і Lesia Zgharda ) Ну а найбільше всякого добра то звичайно від Фабрики декору ))))) Тут вже список величенький -одним словом маю всього по трохи )))) Ось якось так наразі ))

Лен,щераз дякую!! Вітаю тебе з таким собі 3-х літнім ювілейчиком!!Бажаю бложику і тобі процвітання і досягнення нових вершин !!))
і звичайно ж записуюсь на цукерочку,я страшно хочу її виграти ,як і всі думаю )))) сподіваюсь мені пощастить ))




Немає коментарів:

Дописати коментар