середу, 9 грудня 2015 р.

Мїй 200-й пост і це - Заявочка в ДК Вензелика ))

За сезонними сопельками,кашельками ,за роботою і перед святковими турботами мало не пропустила ,мало не забула написати оцю важливу заявочку )))



 Що сказати - люблю ВАС ))) 90% відсотків чіпиків в моїх роботах від вас ,а дві коробулі  з вашими чіпиками ще чекаюсь поки мої ручки до них  доберуться  )))
Трішки про себе - мене звати Світлана,і вчора мені стукнуло  31 )))
Я дружина  і мама чудового малюка Давидка.
Скрап увійшов в моє життя не так давно - в березні цього року,але зараз я розумію що  жити без нього не можу ))
Я не вважаю себе великим скрапером ,ні )) я такий маленький-маленький  скрапер -я тільки вчусь ,і вчитись мені ще є чому і я хочу це робити,хочу рости.
    І тому пишу цю заявочку і покажу вам свої роботи,вони зроблені з великою любов"ю ))

 Гарного вам перегляду! 

1.Перша робота ,це мій перший мінік ,який я дуже люблю..
    







більше фоточок тут 



2. Зимова -святкова листівочка 


більше фоточок тут 

3. Різдвяний альбомчик )












більше фоточок  + відеоогляд      тут  ))


4. Шедоубокс - Різдвяне тепло ) 







більше фоточок тут

5. Зимовий фотобоксик ))






більше фоточок  тут 



Сподіваюсь вам було цікаво!!!

2 коментарі:

  1. Ой, яка краса - шедоу та альбомусик просто заворожують! Щасти у наборі!

    ВідповістиВидалити