вівторок, 8 грудня 2015 р.

Пост року )))

Привіт дорогенькі мої.😘
Сьогодні ,вже по традиції ,я пишу такий собі підсумковий пост року- мого року )))
І цього разу він буде дуже великим але ВАЖЛИВИМ!!! ))

Навіть не віриться,що минув ще один рочок мого життя...цілий рік ...а здається ніби місяць ..
Цей рік був .... був шаленим ))
Дуже насичений подіями,різними подіями ,і хороше так часто змінювалось, перетиналось,змішувалось з якимось турботами ,що деколи я навіть не знала -що мені робити з тим всім ))
Але ...
Я завжди казала ,кажу і буду казати,що кожній людині важливо знайти себе в тому житті,знайти себе в сімї, і в тому що ти робиш в житті і для чого чи для кого ти це робиш ,інакше ми ніколи до кінця не будемо щасливі.

Минув рік , і оглянувшись назад я зрозуміла -що цей рік був надзвичайно важливим для мене ,цінним,вирішуючим.

Я розуміла ,що щаслива ...щаслива докінця )))
В мене є моя чудова сім”я ,мій коханий чоловік ,з яким ми разом і ми щасливі вже більше 12років і мій маленький синочок -моє життя,моя душа,моє повітря,сказати,що я обожнюю цю маленьку людину — це нічого не сказати )) - вони мої ангели,які люблять і бережуть мене ,два мої крила,які ніколи не дадуть мені впасти .

І є моя творчість,я знайшла себе ,я щаслива коли творю,коли беру пензлик в руки,коли клею мереживо ,коли беру в руки листи паперу і бачу яка краса з них вийде...

А ще цей рік був дуже емоційним ,і слізливим )) були сльози і переживань і розчарувань але найбільше я плакала - від щастя ,адже коли твоя дитинка підходить до тебе ,обнімає і каже — Мама,я люблю тебе,чого ти сумна ? поцьомати тебе ? - ну як тут не заплачеш )) Коли чоловік з яким ти прожила купу років дивиться на тебе закоханими очима — ну як ту не плакати від щастя ))
А ще дорогенькі мої ,я багато плакала від щастя коли читала ваші повідомлення,читала ті прекрасні слова,які ви писали мені.Ваша підтримка ,ваші відгуки — надихали і надихають мене твори і рости, робити все щоб було краще і красивіше і щоб не підвести вас.

Я ВДЯЧНА КОЖНІЙ З ВАС!!!!
Мені навіть важко підібрати слова — ЯК СИЛЬНО Я ВАМ ВДЯЧНА!!
Для мене було за честь -що саме до мене ви звернулись і мені ви довірили зробити декор на свята самих найдорощих у вашому житті ,для ваших малюків.

...ну от і знову сьози полились ))


Так так я у свій день народження -я маю подаруночок для вас!!! 
 а точніше два подаруночка ))) Для клієнточок і для всіх-всіх ))

Кому цікаво ,заходимо до мене в гості в контакти  https://vk.com/svitlana.koval ,читаємо ,і записуємось ))))

а ось і подаруночки 



Немає коментарів:

Дописати коментар