четвер, 15 грудня 2016 р.

Про Новорічо- Різдвяний декор! Іграшки на ялинку і будиночок ))

В понеділок закінчились 4 етапи  СП "New Year Big Party" від Фабрики декору ,і дякуючи їм ,я натворила купу краси !!
Якщо чесно ,цього року я думала, що дам собі відпочити -і не робитиму нічого ))) Натомість в моєму домі з"явилось так багато чудового ,святкового декору ,який я зробила в тому числі  і для себе !!! Уявляєте - щось для себе !! Не віриться аж ))))
А так, як я не встигала писати окремі пости ,бо багато чого ще доробляла ,то хочу зробити це зараз,відмітити все мітками ,добавити в галереї і можливо взяти участь в завданнях -якщо ще десь встигаю ))
Отже,
мої ялинкові прикраси ,вони були зроблені для 1-го етапу СП і з ними я виграла суперприз!!!
ЮХУУУУУ!!
А це мій перший СП ,я вам казала вже про це ??












і маленьке відео 



для виготовлення цієї краси використала грунт ,медіум акриловий прозорий глянець,текстурну пасту ,фарбу акрилову молочний шоколад,глітер два види, деко топінг хрустальний,клей і все це фабрики декору 
тому добавлю свої роботи в їх 
та візьму участь в завданні 

Завдання “Матеріальне”: Паєтки від  Аґрафки,так як в декорі використані паєточки



в

Завдання “Технічне”: Вирізання ,використана вирубка

в завданні 

№43 Снігова казка

від скрап-студії "З любовю"
 так як використала сніжинки
в завданні 

WINTER MAGIC від ScrapBox

так як використала чіпборд


 
в завданні

№126. KEEP CALM and SPARKLE!


з своїм будиночком в завданні 

Winter Time 


  в завданні -

№7 "Первый снег" + ОЭ - Снежинка  


дякую ,що читали і дивились!!
па-па!



14 коментарів:

  1. Дуже гарно! Дякуємо велике від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень яркие и нарядные шары! А снег на крыше домика - точно настоящий! Спасибо за участие от Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  3. amazing works lol...Thanks for joining us at factory decor!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красиво! Спасибо от Фабрики Декору за участие!

    ВідповістиВидалити
  5. Работы волшебные) Фото передают невероятную праздничную атмосферу) Спасибо что выбрали задание Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  6. Роскошные елочные игрушки! Спасибо за участие в задании блога Фабрики Декору.

    ВідповістиВидалити
  7. Волшебные, сказочные работы. Спасибо за участие в задании от Бумажного вдохновения.

    ВідповістиВидалити
  8. яка ж краса!
    дякую за участь у завданні скрап-студії "З Любов'ю"

    ВідповістиВидалити