понеділок, 12 грудня 2016 р.

Для Новорічного проекту "New Year Big Party". 4 етап від Фабрики Декору

Привіт!
Якось зовсім неочікувано промайнули ЧОТИРИ ЕТАПИ СП "New Year Big Party"!!! аааааа - КОЛИ ??? )))))))


оглядаюсь і думаю - ото я натворила )))) І це все завдяки вам!!! Чесно! Якби не ваше СП ,я б мабуть і половини не зробила ,а так цього року в моєму домі буде панувати справжній святковий настрій і затишок !!
Дякую вам за чудові завдання ,всім дизайнерам за прекрасні роботи і за море натхнення!!

І хоть приходилось не постати не одну ніч та і фоткати нажаль приходилось мало не поночах ((
та я неймовірно щаслива ,що мій перший СП був саме з Фабрикою Декору і він був дууууже цікавим і захоплюючим!!!

Отже ,
для 4-го етапу я запакувала декілька подаруночків під ялинку та листівочки до них ))
Я роблю так кожен рік насправді ,дуже люблю дарувати подарунки ,а на Різдво -це щось особливе ,щось ....чарівне ,ці посмішки коли відкривають коробочки в передчутті ,вони особливі і незабутні ))))












До 3-го етапу я підготувала ,ось таку підставку на стіл ,в середині буде Новорічна та Різдвяна композиції))




а також цього тиждня ще зробила ось таку чудову текстурну бутилочку шампанського ,яку ми відкриємо на Новий рік )) надіюсь ...така класна получилась ,що шкода відкривати ))))))))))))))))))







на 2-й етап був мій перший December Dairy 





а ось і декілька задекорованих розділювачів 















                                                                Яке Різдво без каміна )))









а на 1-му етапі були ось такі чудові іграшки та будиночок на ялиночку 







ну ось і все ))
Фабрика Декору дякую вам ще раз !
Дякую всім, що читали мене і дивились !
Па-па)) 




4 коментарі: