неділю, 4 грудня 2016 р.

Для Новорічного проекту "New Year Big Party". 3 етап від Фабрики Декору.

Привіт-привіт ))
Ви знаєте ,це мій перший СП  )))
Ніколи до цього чомусь не брала участі ,і даремно !
Дуже мотивує ,заряджає ,надихає ,і я б навіть сказала дисциплінує ,бо знаєш, що повинна зробити роботу!! 
І це - повинна ,допомогло мені насправді втілитти в життя стільки прекрасних ідей і мрій !!
Ось одна з них ))
Не знаю,як правильно назвати цю штуку ,мабуть підставка для святкових композицій ))
Знате ,ці американські Різдвяні фільми, де на столах завжди такі прекрасні композиції і весь декор в одному стилі і тд - дивишся і душа ридає,бо хочеться так само )))
І кожен рік я намагалась щось зробити подібне ,але ж ми любимо як -наложити настіл побільше ,а потім сидиш і думаєш де ще ту композицію впихнути ,а ще особливо коли з неї блискітки сипляться і прямо тобі в салат )))) приходилось вічно відставляти ((
Цього року мій стіл буде по справжньому святковий ))Я насправді довго думала ,що  зробити,хотіла підсвічники-але вже маю ,шампанське - обовязково задекорую ,ще не добралась ,щоб купити його))) І тут мене осінило !
Пам"ятаю,як я минулого року казала собі,що щось обовязково придумаю ,щоб прикрашало стіл всі свята ,і ось воно  )))

       зроблено з пивного картону ,все добре проклеїне і укріплене з середини , по довжині 42см в ширину низ має 10см а верх 20 .
Структуру дерева робила за допомогою медіума акрилового ,пасти текстурної ,трафарета і фарби ,коли сушина нижню частину феном то добре прогрівала посередині і картон трохи вигнувся,що надало ножці цікавої форми ))




низ можна було по периметру  прикрасити ще декором ,але я не хотіла  

в середину можна розмістити все що душа забагає і гілочки ялинки і іграшки,шишки і свічки ,доречі планую прикупити вищі свічки і бажано в колбі,щоб десь віск не потік

  а на Різдво там сміло може розміститись шопка 


серединка обклеїна папером 

Знаю ,це не мега складна робота з використанням купи матеріалів - але я безмежно рада ,що зробила собі таку підставочку ,тепер мій стіл на свята буде по справжньому казковим і глітер не сипатиметься мені в тарілки )))))



і коротеньке відео 


Дякую,що читали мене ))
па-па

Немає коментарів:

Дописати коментар