середу, 2 вересня 2015 р.

мала опублікувати ще вчора...




Йшла я сьогодні в друкарню ...на годиннику 19.00 на термометрі +33 а під ногами пожовкле листя каштанів....Боже ,осінь прийшла...як же швидко змайнуло літо...чесно -дуже швидко ...почався новий робочий рік,новий навчальний рік ,а в творчих людей щей - новий творчий рік ))) і так котилася я по тих листочках ..маю на увазі - велосипедик котився ,а в ньому мій малюк,а збоку коханий -вони про щось собі мило говорили, а мої думки всі були про те -як багато планів в мене на цей рік ,а особливо на цю осінь .... як багато мені хочеться зробити нового ,створити нового, дещо змінити ... а ще більше хочу вчитись,вчитись і ще раз вчитись творити красу )))) для себе..для вас ))
тому працювати буду з переривами — творчими переривами )))

 ТОМУ УВАГА - до половини жовтня — замовлень приймати не буду,ну точніше буду -але для тих кому на другу половину жовтня,або початок листопада!!! З середини листопада теж не працюватиму - буду .....буду творити -витворяти ,а що саме - потім вам розкажу ))))
Тому мамульки хто планує робити замовлення - пишіть ,щоб ми розробили план дій )))
А ще скажу по секретику - хочу підготувати для вас багато подаруночків,особливо для моїх клієнточок і малючків!!!Так що готуйтесь ))))
P. S. З приходом осені вас дорогенькі мої !
Нехай настане мир в нашій країні і хай здійсниться все хороше що ви собі задумали на цей рік!!
Люблю вас!

Немає коментарів:

Дописати коментар