пʼятницю, 4 вересня 2015 р.

і хочеться ,і .....

і хочеться ,і ..... і навіть не знаю - чи колеться, чи страшно  ,чи боюсь що ще не готова....
я недавно розмістила пост про цукерочку від Тані Дудкіної ,і там одною з умов було -розмістити улюблену новорічну роботу ,і ...

і цитую прямо з посту - " .. і тут я сильно зморщила чоло і ...ще раз зморщила ....і зрозуміла - що ще і року немає як я закохалась в скрап ..навіть не віриться - а здається ця любов була в мені завджи ))) " - так що скинула я фото різдвяного носочка який вишила для свого малючка ))

Розмістила постик і вирішила йти спати ,бо на годиннику 2.35 ночі ,та вже по традиції зайшла до Женічки глянути чи чого новенького не з"явилось - дуже чекаю нової шебі колекції і кулінарної )))) а тут читаю нагадування про набір в ДК, і ...

Не знаю чи виросла я до ДК ,але точно знаю одне - я хочу вирости в скрапі,хочу вирости в роботах ...вирости в собі ...
І дуже хочу вже спати ,бо сьогодні закінчила набір тай замучилась,а вже по третій ночі - тому вирішила не писати більше куди і як мені треба рости ,а краще фото показувати )))))) бо я як дориваюсь до трьох крапок -то мене вже не зупинити ))))
















9 коментарів:

  1. Какие красивые работы). Спасибо за заявку и успехов Вам.

    ВідповістиВидалити
  2. Интересные работы. Спасибо от блога ЕК.

    ВідповістиВидалити
  3. У Вас очень красивые работы) Удачи Вам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже-дуже дякую!!!Так приємно)) І вам нехай пощастить!

      Видалити
  4. Очень красивые работы и что-то новое есть! Это как свежий ветер. Удачи вам!

    ВідповістиВидалити
  5. Настя,дякую вам за такі чудові слова..такі слова надихають ..

    ВідповістиВидалити