вівторок, 15 вересня 2015 р.

Розкажу вам про мої вихідні пригоди або як я цілий рік я збиралась до Львова !

Були там з чоловіком один раз і то давно і то проїздом...ну як не поїхати ,тим більше коліжанка там живе, просить під милий бік -приїдь ))) цілий рік я збиралась -не могла зібратись ))
а тут надумала -поїдем на вихідні,походимо ,пороздивляємось ,а фооотооок наробимо ОГОГО!! 
ой ....
приходить п"ятниця -а мене зуб починає боліти ...в мене деколи складається враження ,що коли ти починаєш лічити щось одне то зразу всі болячки в чергу шикуються і кричать - Ще мене,ще мене !! вже тиждень лікую спину бо доробилась до того що спати не можу ,а руку ліву взагалі не чую ,ну от вже ніби легше стало - я щаслива - і на тобі - зуб !
Але я уваги не звертаю (як завжди) - таблеточку закинула - ранком суботи -ми всі троє на вокзалі ))) їдемо до Льова ))
Спочатку падав дощ і болів зуб ,потім ми пообідали -а зуб болить ,потім пішли гуляти - трохи поблудили ,малюк тішився кожному трамвайчику )) ,поїли карамельок ,пішли печенько малювати...а зуб то болить ,і вже третя таблетка тоолку не дає ((
Ледво впросили малюка вдягнути ті обладунки -щоб печенько малювати ))) ледве посадили ,гроші заплатили - а він -Я не хочу малювати і все!!! І ніякі вмовляння не діють (( одним словом намалювала я собі машинку на печенюсі тай з"їла її - і поняла що не буде толку ні з поїздкою ні з моїм зубом ((
20.00 - ми на вокзалі ...їдемо до дому...
Пригоди мої на тому не закінчились ...ледве пережила ту ніч ,вчора рано йду на швидку - бо там черговий стомалолог !! А мені кажуть - а його вже давно немає тут!
На мої запитання - а як таке може бути?? -лиш розвели руками .
Я чесно була в шоці!!! ще один день на таблетках -від яких вже тошнило і які толком і не допомагали (((
сьогоднішній день був не менш "веселим" - щоб не розповідати вам у всіх фарбах - скажу одне -ніколи ,НІКОЛИ не сідайте в крісло до стомалолога від якого у вас мурашки по шкірі ,бо я сьогодні такого на дивилась і на терпілась ....
Слава Богу,на кінець дня знайшла нормального лікаря і сьогодні піду спати без обезболюючого ))
і до цієї позитивної нотки скину пару фоточок ,яких ми таки встигли зробити в Льові )))









Немає коментарів:

Дописати коментар