пʼятницю, 18 вересня 2015 р.

Наразі моя улюблена )))


Як ви знаєте я стала студенточкою Скрап Академии Онлайн ,я переглядала роботи майстрів,і на стіні в групі
 був Видео МК от Евгении Захаровой ,дуже класний мк -відкритка з мікс-медійним фоном !
Я тільки вивчаю цей стиль -тому мені все цікаво і  я захопилась відразу )) 
Це було не легко,не звично ,але .... ця листівка -це  той випадок коли натхнення вилилось в роботу ,і не просто -а в роботу яка мені дуже подобається )))










з нею спробую себе у 

Завданні №24. по Скетчу від Вензелика  

Коли любиш чіпбордики то шкода викидати навіть залишки - в цій листівці я використала залишок від рамочки )))) Рішення було спонтанним - але як на мене получилось дуже класно )))



А також візьму участь  у

Задание с ОЭ - чипборд     від Донецького скрапклубу 



не знаю чи ця листівка на 100% процентів підходить- адже використанний не сам чіпик а залишок від рамочки - але думаю дівчатка дизайнери вже це самі вирішать )))


а також добавлю свою роботу в Галерею робіт вересня  -Фабрики декору
 адже ця робота створена  і завдяки чудовим матеріалам Фабрики декору
тут використала гессо ,текстурну пасту ,жемчужний спрей і перламутрову пудру )))




4 коментарі:

  1. Светлана, красивая работа! Фон прекрасный ! Спасибо, что творите вместе с нами), ЧБ Вензелик!

    ВідповістиВидалити
  2. Расчудесная работа! Донецкий СК сердечно благодарит тебя за участие!!!

    ВідповістиВидалити