четвер, 24 вересня 2015 р.

Про другий урок ,про блискучий наборчик і кусочок мініка ))))

Дівчатка,всім привіт!Сьогодні в мене уроків немає ,тому буду вам розказувати  про вчора і ....показувати фоточки )))
Перш за все розкажу про вчорашній мк Тані Комарової,було в двоє прємно бути на цьому мк -так як Таня наша землячка-з Києва )))
Було просто неймовірно,яскраво,цікаво - а я сиділа поглинала відео очима і лиш руки почісувала .....я як бідняцький скрапер - ні одного спрея,паста текстурна засохла ,з піском взагалі немала...одним словом плакати хотілось ..але я все надолужу -планую закупку матеріальчиків )))
Але не думайте що вечір вчорашній пройшов без діла ))) ні-ні ,я закінчувала наборчик ,який вам зараз покажу ,і від якого я і мої хлопці ходимо всі в блискітках )))))
А ще покажу вам кусочок свого мініка першого ...чого кусочок ..ну бо ще не закінчила ,але вже дуже хочеться показати хоть чуть-чуть ))))

Всі фоточки в постиках вище ))

Немає коментарів:

Дописати коментар